Faydalı Ramazanda Qidalanma Sağlamlıq Haqqında

30 Gündən Sonra Güclü Bədən! Orucun Orqanizmə Faydaları

Uzun sürən aclıq və susuzluğa baxmayaraq, Ramazan ayında 30 gün oruc tutmaq orqanizmin dinamik işinə də fayda verir. Xroniki xəstəlikləri olanlar orqanizmin dincəlməsini və bütün mexanizminin yenilənməsini dəstəkləyən oruc tutmağa xüsusilə diqqətli olmalıdırlar. Orucun orqanizmə faydaları nələrdir? Evdar.az oruc tutmağın orqanizmə faydaları haqqında məlumatı təqdim edir.

11 ayın sultanı Ramazan ayı ilə birlikdə ən çox maraq doğuran mövzulardan biri də orucun bədənə faydalarıdır. Mütəxəssislər bu günün terminlərinə görə orucun orqanizm üçün detoks prosesi olduğunu bildirirlər. Sağlam iftar və sahur açıldıqda orucun faydaları görünür. Xüsusilə il boyu qeyri-sağlam qidalanma səbəbiylə yorulan həzm sistemi bu prosesdə nizamlı qidalanma vərdişləri ilə özünü yeniləyir. Mütəxəssislər bədənin həm mənəvi, həm də sağlamlıq baxımından istirahət edəcəyi ay olduğunu vurğulayırlar.

30 GÜNDƏN SONRA İNSAN BƏDƏNİ İLK HALINA QAYIDIR!

Alimlər orucun insan orqanizmində sağlamlığın təmizlənməsi ilə bağlı araşdırmalarının nəticələrini paylaşıblar. ABŞ alimlərinin illərdir gördüyü işlər nəticəsində bəzi elm adamları orucun insan orqanizmini yenilədiyini, hətta bəzi alimlər orqanizmin ana bətnindən çıxdığı an kimi yeniləndiyini vurğulayırlar. Hüceyrələr və orqanlar həddindən artıq qida istehlakına məruz qalmadıqları üçün müntəzəm funksional üsula keçirlər. Bunda ən böyük pay müntəzəm olaraq istehlak edilən yeməklərdir. Çünki insan orqanizmi nizamlı saatlarda istehlak etdiyi qidalar sayəsində funksional prosesə girir.

ORUCUN ORQANİZMƏ FAYDALARI NƏLƏRDİR?

  • Balanslaşdırılmış pəhriz sayəsində bədən toxumaları və hüceyrələrin bərpası üçün vaxt qazanır.
  • Tərkibində tullantı kimi orqanizmdə toplanan qida və toksinləri ehtiva edən maddələr bu ay ərzində orqanizmdən xaric olma imkanı qazanır.
  • Həddindən artıq və qeyri-sağlam qidalanma nəticəsində deformasiyaya uğrayan həzm sisteminin iki ən mühüm orqanı olan bağırsaq və mədənin istirahətini təmin edir.
  • İltihab və qanda yığılan şəkər nisbətini tarazlaşdırır. Bu yolla damar və ürək xəstəlikləri riski azalır.
  • Ürək döyüntüsünü normallaşdırır. Bədəndə toksinləşmə sürətlə minimum səviyyəyə endirilir.
  • Sıx iş tempi və qeyri-sağlam qidalanma səbəbindən bədənin ən çox zədələnən yeri sinir sistemidir. Buna görə də stress və psixi problemlər artır. Mütəxəssislər bu prosesdə balanslı və nizamlı həyat tərzinin sinirləri də yaxşılaşdırdığını vurğulayırlar.
  •  İstirahətdə olan bədən və orqanlara görə beyin tez bir zamanda zədələnmə korreksiyasına məruz qalır. Bu, sinirlərin sakitləşməsinə səbəb olur. Balanslaşdırılmış iftar və sahur sayəsində orqanizm lazımsız istehlak ehtiyacını azaldır.

Ramazanda Yediyimiz Qidaların Faydaları

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.