Faydalı Sağlamlıq Haqqında

Hər Gün 25-30 Qram Fındıq Yedikdə…İnanılmaz Faydaları

Qida dəyəri yüksək olan çərəzlər arasında yer alan fındıq A, B, C və E vitaminləri ilə zəngindir. Fındığın tərkibində kalium, fosfor və kalsium kimi minerallar da var. Evdar.az fındığın inanılmaz faydaları haqqında araşdırmanı təqdim edir.

Hər gün cəmi 25-30 qram fındıq yemək gündəlik E vitamini ehtiyacını 100 faiz ödəyir.

Fındıq fol turşusu, A, B, C, E və K vitaminləri ilə çox zəngindir və həmçinin dəmir, maqnezium, dəmir, kalsium, sink və Omeqa-3 kimi güclü minerallara malikdir.

Doymamış yağ turşuları yüksək olan fındığın kalorili dəyəri də kifayət qədər yüksəkdir. Fındıq mədə və bağırsaqda çətin həzm olunduğu üçün gündə 25-30 qramdan çox fındıq istehlakı həzm sistemi şikayətlərinə səbəb olur.

Fındığın Faydaları

Ürək-damar sağlamlığını qoruyur

  • Fındığın tərkibindəki doymamış və Omeqa-3 yağ turşuları damar sağlamlığını qoruyur. Damar elastikliyinin pozulmasının qarşısını alaraq ürək sağlamlığına da töhfə verir.
  • Omeqa-3 yağ turşuları damarlarda qan axınının tənzimlənməsini təmin edir, doymamış yağ turşuları isə pis xolesterinin yüksəlməsinin qarşısını alır. Buna görə də infarkt riskini azaldır.
  • Lakin hipertansiyonlu insanlarda hipertoniyaya səbəb ola biləcəyi üçün həkimə müraciət etmədən istehlak etmək əlverişsiz ola bilər.

Qocalmanı gecikdirir

  • Fındığın tərkibindəki “E vitamini” yaddaşın və dəri sağlamlığının qorunmasında böyük əhəmiyyətə malikdir. Fındıq gündəlik “vitamin E” ehtiyacının 80-100%-ni qarşılaya bilir.
  • Antioksidant xüsusiyyətlərinə görə orqanizmdə əmələ gələn sərbəst radikalların aradan qaldırılmasını, infeksiyanın qarşısının alınmasını və hüceyrələrin yenilənməsini sürətləndirir.
  • Hüceyrə regenerasiyasının stimullaşdırılması sayəsində qırışların əmələ gəlməsinin azaldılmasında və qarşısının alınmasında və ləkə riskinin azaldılmasında çox təsirlidir.

Sinir sistemini qoruyur

  • Tərkibindəki “B6” vitamini sinir sisteminin elektrik siqnallarının düzgün və pozulmadan ötürülməsini təmin edir.
  • Sinir sisteminin müntəzəm işləməsi; yaddaşı gücləndirmək, düşünmə qabiliyyətini artırmaq və konsentrasiya gücünü artırmaqda böyük əhəmiyyəti var.

Həzm sistemini tənzimləyir

  • Tərkibindəki yüksək lif sayəsində bağırsaq fəaliyyətinin artmasına təkan verir. Beləliklə, qəbizlik problemlərinin qarşısı alınır.
  • Bədəndə yığılan toksinlərin atılmasını da asanlaşdırır.

Sümük Sağlamlığını qoruyur

  • Tərkibindəki kalsium və maqnezium sayəsində sümüklərin inkişafını təmin edir. Həm də irəliləyən yaşlarda meydana gələ biləcək sümük qırıqları riskini minimuma endirir.
  • Maqnezium əzələ kramplarının qarşısının alınmasında iştirak edir.

Fındıq çiy halda istifadə edilməlidirmi?

Fındığı qovurmaq tərkibindəki yağların 20%-ni itirmək deməkdir.

Bu səbəbdən qovrulmuş fındıq Omeqa-3 və digər doymamış yağ turşuları baxımından zəifləyir.

Qovrulmuş fındıq da orqanizm üçün zərərlidir, çünki bədəndə sərbəst radikalların artmasına səbəb olacaq.

Çiy fındığın antioksidant xüsusiyyətləri qovrulmuş fındıqdan 2 dəfə yüksəkdir.

Bu səbəblərdən bilmək lazımdır ki, fındığı çiy istehlak etmək sağlamlığa daha çox töhfə verəcək.

Fındıq Ləpəsinin İstifadə Sahələri

  • Fındıq ləpəsi şokolad sənayesində (doğranmış, dilimlənmiş, üyüdülmüş) 80% nisbətində peçenye, qənnadı məmulatları, desertlər, xəmir məmulatları, dondurma istehsalında istifadə olunur.
  • Daxili bazarda və ixracda istifadə oluna bilməyən fındıq yağ kimi istifadə olunur. Peçenye kimi də istehlak edilir.

Fındıq alarkən nələrə diqqət edilməlidir?

  • Fındığın tərkibində “aflatoksin”in olması istehlakçılar tərəfindən başa düşülə bilmir. Ancaq kiflənmiş və konservləşdirilməmiş fındıqda “aflatoksin” ola biləcəyi şübhəsi ilə satın alınmamalıdır.
  • Açıq yerdə, uyğun olmayan şəraitdə saxlanılan fındıqların tərkibində “aflatoksin” ola bilər. Buna görə də satın alınmamalıdır.
  • Bu fındıq növündə yağ oksidləşdiyi üçün xarab olur. İstehlakçıların bu məhsuldan istifadə etməsi sağlamlıq baxımından risk daşıyır.

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.