Faydalı Faydalı Məsləhətlər Koronavirus (COVID-19) Sağlamlıq Haqqında

Ağciyərlərinizi Koronavirusdan Qoruyan Ən Yaxşı 10 Məhsul

Təəssüf ki, koronavirus həyatımızı tərk etməyib, yəni mümkün qədər özümüzü və yaxınlarımızı necə qorumaq barədə düşünməliyik. Ən böyük sual, mövcud vasitələrlə ağciyərlərimizi necə qoruyaq? Düzgün qidalanın! Həkimlər ciyərlərinizi sağlam saxlamağa kömək edə biləcək qidaların siyahısını hazırlayıblar. Bu tövsiyələr bu gün də xüsusilə aktualdır. Evdar.az ağciyərlərinizi koronavirusdan qoruyan ən yaxşı 10 məhsulu təqdim edir.

Ağciyər sağlamlığını qorumaq üçün ən yaxşı profilaktika kifayət qədər yuxu, orta dərəcədə idman və balanslı bir pəhrizdir. Burada yalnız tənəffüs sisteminin müxtəlif xəstəliklərindən qoruyan faydalı elementləri ehtiva edən deyil, həm də həyatımızı daha ləzzətli və daha gözəl edən 10 məhsul var.

Alma

Daha çox alma yeyin! C, E vitaminləri və beta-karotenlər kompleksi nəfəs almağı asanlaşdırır, tənəffüs yolları xəstəliklərini azaldır və ağciyər fəaliyyətini yaxşılaşdırır. Hər gün və çox miqdarda alma yeyin, onlarda demək olar ki, heç bir allergiya yoxdur.

Qoz və yağlı balıq

Qoz qiymətli Omega-3 yağ turşularının zəngin bir mənbəyidir. Gündə bir ovuc qoz yeyirsinizsə astmanın inkişaf ehtimalı kəskin şəkildə azalır.Bundan əlavə, həddindən artıq qoz-fındıq yemək onsuz da tövsiyə edilmir. Skumbriya, qızıl balıq, siyənək bişirin və yeyin, ciyərləriniz mexanika kimi işləyəcək. Əgər qəfil xəstələnirsinizsə, bu, daha sürətli yaxşılaşmağınıza kömək edəcəkdir.

Qarağat

Mövsüm giləmeyvələri bütövlükdə bədən üçün son dərəcə faydalıdır. Ancaq ağciyər sağlamlığının qorunması üçün qarağat xüsusilə qiymətlidir. Sətəlcəm də daxil olmaqla tənəffüs sisteminə təsir edən xəstəliklərə qarşı aktiv şəkildə mübarizə aparır.

Kapya bibəri

Kapya bibəri ilə çay, bəlkə də, sübut olunmuş xalq müalicəsi ilə (çaytikanı və zəncəfil çayı ilə) rəqabət edəcək . Kapsaisin tənəffüs yollarını qoruyur və beta-karoten astma riskini azaldır. Kapya bibərinin hətta ağciyər xərçəngi riskini azaltmağa kömək etdiyi də güman edilir.

Zəncəfil

Ancaq zəncəfildən də imtina etməyəcəyik. Zəncəfil ağciyərlərin təmizlənməsinə kömək edir, detoksifikasiya prosesinə kömək edir. Amerikalı alimlər ümumiyyətlə zəncəfili ağciyərləri gücləndirən əsas qidalardan biri hesab edirlər.

Brokoli

Məşhur bir inanc var ki, qidalar bənzədiyi orqanlar üçün xüsusilə faydalıdır. Beyin üçün qoz, ürək üçün pomidor, ağciyər üçün brokoli. Və bu doğrudur! Brokkoli çox sayda fol turşusu, karotenoid və C vitamini ehtiva edir ki, bu da kompleks halında daxili iltihabla mübarizə aparmağa kömək edir. Brokoli ağciyərin ən yaxşı dostudur.

Banan

Banan, tənəffüs sistemimizin normal işləməsi üçün vacib olan kaliumla zəngindir. Alimlərin apardığı çoxsaylı araşdırmalar, bir insanın, xüsusilə də bir uşağın pəhrizi kifayət qədər kaliumla zəngin qidaya sahibdirsə, ağciyər tutumunun daha böyük olduğunu və daha yaxşı işlədiyini sübut etdi. Kalium eyni zamanda ispanaq, şirin kartof və lobyanın tərkibində çoxdur.

Sarımsaq

Sarımsaqda tənəffüs sistemini toksinlərdən təmizləməyə və kanserogenlərin mənfi təsirlərini azaltmağa kömək edən maddələr var. Bundan əlavə, sarımsaq antiseptik xüsusiyyətlərə malikdir və ağciyərlərə də daxil olmaqla iltihabı azaldır.

Pomidor

Pomidorlarda kalium və bir çox C vitamini var. Bunlar eyni zamanda tənəffüs sisteminin işini yaxşılaşdıran bir maddə olan likopenin anbarıdır. Pomidorlara sevgi = ağciyər sağlamlığı.

Sarıkök ( Zərdəçal )

Bu ədviyyat antiinflamatuar xüsusiyyətlərə malikdir, güclü immunostimulyasiya edici və antioksidan təsir göstərir. Üyüdülmüş sarıkök (zərdəçal) öskürək üçün əla vasitədir.

Və daha çox – mümkün qədər çox su içmək! Ümumiyyətlə, su bütün bədənin sağlamlığı üçün vacib bir rol oynayır. Su maddələr mübadiləsini yaxşılaşdırır, tənəffüs sisteminin yığılmış zərərli maddələrdən sürətlə təmizlənməsinə kömək edir və daxili iltihabın qarşısını alır. Gündə ən az bir yarım-iki litr su için və sağlam olun!

Sağlamlığınızı qeydinə qalın!

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir.